Contact online bestelling

Contact online bestelling2024-03-06T13:04:49+01:00

Neem contact met ons op

Heb je een vraag over je online bestelling? Stel deze via het onderstaande formulier. We komen er zo snel mogelijk bij je op terug!

Stel je vraag

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Veelgestelde vragen

Ik heb geen orderbevestiging gehad2023-02-01T13:10:07+01:00

Het kan voorkomen dat u geen orderbevestiging ontvangen heeft. Controleer of u uw mailadres goed heeft ingevuld en kijk altijd even in uw spam.

Ik heb geen product ontvangen2023-02-01T13:09:41+01:00

De levertijd van onze toppers en matrassen is tussen de 3 en 6 werkdagen. Het kan voorkomen dat vanwege de drukte in ons magazijn uw bestelling langer kan duren. Mocht dit voorkomen krijgt u vanzelf bericht van ons. Heeft u na 6 werkdagen nog niks ontvangen. Stuur dan een mail met uw ordernummer naar service@fabrieks-verkoop.nl.

Wat zijn de verzendkosten?2022-11-30T10:37:59+01:00

Toppers en matrassen worden gratis verzonden door heel Nederland, België en Duitsland.
Kosten voor het bezorgen van banken en boxsprings in Nederland en België bedraagt €75,00. De banken en boxsprings worden binnen 2 weken geleverd en u heeft de keuze uit 4 bezorgdagen. Een dag van tevoren wordt u gebeld hoe laat de chauffeur er ongeveer is. Let op! De chauffeur is alleen en bezorgd tot de deur begane grond. Geen montage en de bank of boxspring wordt niet uitgepakt.

Wat is het verzendings- en leveringsbeleid?2022-11-28T16:58:42+01:00

Bij het bestellen van een product zijn er twee keuzes. Bezorgen of afhalen in de winkel. Bezorgen is bij de toppers en matrassen gratis en zal binnen 3 tot 6 werkdagen bezorgd worden. Afhalen in de winkel is mogelijk binnen de openingstijden. Dinsdag t/m zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.

Wat zijn de voorwaarden van de retourzending?2023-02-01T13:30:40+01:00

De voorwaarden voor retourzending zijn als volgt:

a. het product is geheel compleet en in de originele verpakking.
b. het product is ongebruikt en ongeopend.
c. het product is schoon, zoals de klant deze heeft ontvangen.
d. het product moet voorzien zijn van de originele handleiding en eventuele meegeleverde accessoires.

Voor wie zijn de kosten van de retourzending?2022-11-28T16:57:29+01:00

Indien de klant besluit het product terug te sturen naar Fabrieks Verkoop, dan zijn de kosten van het retour zenden aan Fabrieks Verkoop voor rekening van de klant. Eventuele schade welke ontstaat tijdens het retour zenden aan Fabrieks Verkoop zijn voor verantwoording en rekening van de klant.

Binnen hoeveel dagen moet ik mijn retour aanmelden?2022-11-28T16:49:57+01:00

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag van aankoop.

Titel

Ga naar de bovenkant