Contact

Contact

Neem contact met ons op

Heb je een vraag over je online bestelling? Stel deze dan via de knop hieronder! U kunt niet bellen naar de winkel.

Vraag over mijn bestelling

Heb je een vraag over de producten van de goedkoopste OUTLET van Nederland? Stel deze aan ons via het onderstaande contactformulier. We zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen. U kunt altijd uitgaan van scherpe prijzen in combinatie met producten van hoge kwaliteit.

Openingstijden:

Dag Tijd
Maandag Gesloten
Dinsdag 10:00-17:00
Woensdag 10:00-17:00
Donderdag 10:00-17:00
Vrijdag 10:00-17:00
Zaterdag 10:00-17:00
Zondag Gesloten

Adres & Route

Fabrieksverkoop
Ingenieur Herman de Grootweg 2
3201 AB Spijkenisse
Mail: verkoop@fabrieks-verkoop.nl

Route plannen

Voor voorraad vragen:
Tel: 010 – 261 8006

Contactformulier

Veelgestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten?

Toppers en matrassen worden gratis verzonden door heel Nederland, België en Duitsland.
Kosten voor het bezorgen van banken en boxsprings in Nederland en België bedraagt €75,00. De banken en boxsprings worden binnen 2 weken geleverd en u heeft de keuze uit 4 bezorgdagen. Een dag van tevoren wordt u gebeld hoe laat de chauffeur er ongeveer is. Let op! De chauffeur is alleen en bezorgd tot de deur begane grond. Geen montage en de bank of boxspring wordt niet uitgepakt.

Wat is het verzendings- en leveringsbeleid?

Bij het bestellen van een product zijn er twee keuzes. Bezorgen of afhalen in de winkel. Bezorgen is bij de toppers en matrassen gratis en zal binnen 3 tot 6 werkdagen bezorgd worden. Afhalen in de winkel is mogelijk binnen de openingstijden. Dinsdag t/m zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.

Wat zijn de voorwaarden van de retourzending?

De voorwaarden voor retourzending zijn als volgt:

a. het product is geheel compleet en in de originele staat.
b. het product is ongebruikt.
c. het product is schoon, zoals de klant deze heeft ontvangen.
d. het product moet voorzien zijn van de originele handleiding en eventuele meegeleverde accessoires.

Voor wie zijn de kosten van de retourzending?

Indien de klant besluit het product terug te sturen naar Fabrieks Verkoop, dan zijn de kosten van het retour zenden aan Fabrieks Verkoop voor rekening van de klant. Eventuele schade welke ontstaat tijdens het retour zenden aan Fabrieks Verkoop zijn voor verantwoording en rekening van de klant.

Binnen hoeveel dagen moet ik mijn retour aanmelden?

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag van aankoop.

Titel

Ga naar de bovenkant